bisim

به فروشگاه اینترنتی الوبیسیم خوش آمدید .

شماره تماس :   09125996442-02136916550

social_media social_media

ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی ممکن است

نویسنده : alobisim

30

زمان مطالعه : دقیقه
مقالات

11ژوئن2023|58: 11

73 / 100
0
(0)

ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی ممکن است؟ اگر برای شما هم این سوال پیش آمده پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. از جمله ابزارهایی که در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد، بیسیم واکی تاکی است. این ابزار برای برقراری ارتباط استفاده می شود و جزء ابزارهای الکترونیکی است و استفاده از آن مزیت هایی را هم به همراه دارد. افرادی که قصد خرید این بیسیم را دارند، ممکن است از خود بپرسند که آیا ردیابی کردن این بیسیم ممکن است یا نه. در این مطلب می ‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و مطالب مربوط به ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی را عنوان کنیم.

مطالب مرتبط :

آموزش استفاده از بیسیم واکی تاکی

 

ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی

مطالب مهمی در مورد ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی وجود دارد که در درجه اول باید مجاز بودن یا غیر مجاز بودن این وسیله را در نظر گرفت. اگر شخصی این بیسیم را به صورت غیرمجاز در اختیار داشته باشد، ردیابی کردن آن ممکن است. به طور کلی باید گفت، این نوع بیسیم با امواج رادیویی کار خود را انجام می دهد و به همین دلیل بیسیم های غیرمجاز امکان ردیابی شدن را دارند.

ماموران نیروی انتظامی با توجه به شغل خود، تجهیزات پیشرفته‌ ای را در اختیار دارند تا بتوانند با استفاده از آن ها این بیسیم ها را ردیابی کنند. ماموران با داشتن فرکانس یاب، قادر هستند محل دقیق ارسال امواج رادیویی را شناسایی کنند. به طور کلی باید گفت، این تجهیزات قابلیت این را دارند که هر وسیله ای که با امواج رادیویی کار می کند را شناسایی نمایند.

در ادامه پاراگراف بالا باید گفت که تجهیزات پیشرفته و فرکانس یاب ها، می توانند منبع سیگنال های مختلف تجهیزات رادیویی را به خوبی تشخیص دهند. این سیگنال ها اگر به صورت پنهان هم باشند، این دستگاه ها قابلیت شناختن آن ها را دارند.  بنابراین هر شخصی که می‌ خواهد بیسیم های غیرمجاز را داشته باشد، باید بداند که این نوع بسیم ها قابل ردیابی هستند.

نحوه تشخیص بیسیم واکی تاکی مجاز

قبل از بیان هر موضوعی، باید  این نکته را بگوییم که  هر فردی قصد خرید این بیسیم را دارد، باید طرز استفاده کردن از آن را یاد بگیرد. نکته دیگر این است که برای این که شخص بتواند تشخیص دهد که بیسیم مورد نظر آن مجاز است، می بایست اطلاعات خود را در زمینه ویژگی های بیسیم مجاز بالا ببرد.

در کشور ما بیسیم های واکی تاکی که استفاده کردن از آن ها مجاز است، باید توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد تایید‌ قرار بگيرند. بیسیم های مورد تایید واقع شده توسط این سازمان، می‌ توانند داخل کشور به فروش برسند و افراد معمولی هم از آن ها استفاده نمایند. بنابراین این افراد می بایست از بیسیم های مجاز استفاده کنند، زیرا بیسیم های غیر مجاز اجازه استفاده در داخل کشور را ندارند.

برای تشخیص بیسیم واکی تاکی مجاز، راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها،  مراجعه کردن به سایت مربوط به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. فرد مورد نظر باید بعد از وارد شدن به این سایت، مدل بیسیم خود را جستجو کند. اگر بعد از جستجو کردن مدل بیسیم موردی در آن سایت پیدا نکرد، باید بداند که بیسیم مورد نظر غیر مجاز است و نباید آن را خریداری کند. راه دیگری که می توان با استفاده از آن مجاز بودن بیسیم را تشخیص داد، این است که بیسیم های مجاز باتری لیتیومی دارند.

شایان ذکر است که بیسیم هایی که مجاز هستند، از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردارند، که یکی از آن ها دارا بودن صفحه نمایش ال سی دی و ال ای دی است. برخوردار بودن از استاندارد محافظتی و همینطور گارانتی و خدمات پس از فروش هم،  از دیگر قابلیت ‌های بیسیم های مجاز است. بنابرایناز طریق بررسی کردن تمام این موارد هم، می ‌توان مجاز بودن بیسیم را تشخیص داد.

ردیابی کردن بیسیم واکی تاکی

کلام آخر

بیسیم های واکی تاکی دارای انواع مجاز و غیرمجاز هستند که بیسیم های غیر مجاز می توانند ردیابی و شناسایی شوند. بیسیم واکی تاکی مجاز می تواند با کیفیت بالایی به مشتریان عزیز فروخته شود و آن ها باید از سایت های معتبر این بیسیم را خریداری کنند. در این مطلب نکات مختلفی را بیان کردیم تا با استفاده از آن ها بتوانید بیسیم مجاز را از بیسیم غیرمجاز تشخیص دهید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

    چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

    وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

    میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

    بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

    می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

    تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

    شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 2 روز مشتریان معمولی و 7 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.