bisim

به فروشگاه اینترنتی الوبیسیم خوش آمدید .

شماره تماس :   09125996442-02136916550

social_media social_media

راهکار های افزایش طول عمر بیسیم

نویسنده : alobisim

4

زمان مطالعه : دقیقه
مقالات

03ژوئن2023|13: 05

راهکار های افزایش طول عمر بیسیم
70 / 100
0
(0)

یکی از وسایلی که افراد مختلف در طول زمان از آن استفاده می کنند، بیسیم است. این محصول علاوه بر این که باید با کیفیت بالایی خریداری شود، نگهداری کردن از آن هم دارای اهمیت است. بنابراین ما سعی کردیم مطالبی را جمع آوری و عنوان کنیم که در مورد راهکارهای افزایش طول عمر بیسیم هستند.

اگر به دنبال افزایش طول عمر بیسیم خود هستید، این مطالب را به طور کامل بخوانید تا با این راهکارها آشنا شوید. در صورت وجود ابهام می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید و به خوبی جواب سوال های خود را از آن ها دریافت نمایید.

مطالب مرتبط :

استاندارد IP Code چیست؟

 

انواع راهکار های افزایش طول عمر بیسیم که باید بدانید

بیسیم یکی از وسایل الکترونیکی است که ساختار حساسی دارد و باید به خوبی از آن مراقبت شود تا در طولانی مدت عمر کند. چندین راهکار برای این کار وجود دارد که در ادامه مطلب، این راهکارها به صورت مختصر و مفید ارائه می شوند.

یکی از راهکارهایی که پیشنهاد می کنیم آن را در نظر بگیرید این است که به شرایط محیطی توجه داشته باشید. دقت نمایید که دستگاه را در دمای بالا نگهداری نکنید و همین طور آن را در معرض نور خورشید قرار ندهید. این کار باعث کاهش دادن  طول عمر دستگاه می گردد و روی قطعات پلاستیکی آن تاثیر منفی می گذارد.

راهکار دیگر قرار دادن دستگاه در محیط خشک است، چون قرار دادن دستگاه در محیط مرطوب باعث آسیب رساندن به آن می شود. آسیب وارد شده به دستگاه در محیط مرطوب، مربوط به مدارهای داخلی است. پس این نکته را هم مدنظر داشته باشید.

یکی از موارد دیگری که باعث آسیب رساندن به بیسیم می گردد، برخورد آن با آب است. برای این که بتوانید از طريقی دیگر طول عمر بیسیم را افزایش دهید، آن را از آب دور نگه دارید. بنابراین توصیه می کنیم که در صورت برخورد آب با بیسیم، باتری آن را جدا کنید و به مدت چند روز از دستگاه استفاده نکنید.

در صورت خراب شدن بیسیم انجام چه اقداماتی لازم است؟

در قسمت بالا راهکارهایی برای افزایش طول عمر بیسیم ارائه دادیم که با استفاده از آن‌ ها می‌ توانید مدت زمان بیشتری از بیسیم خود محافظت کنید. علاوه بر راهکار های افزایش طول عمر بیسیم، یکی از نکاتی که در رابطه با بیسیم وجود دارد، این است که در صورت خراب شدن آن باید چه اقداماتی انجام دهیم.

به طور کلی این یک موضوع طبیعی است که هر دستگاهی بعد از گذشت مدت زمانی دچار خرابی شود. بیسیم ها هم جزء محصولاتی هستند که خراب شدن برای آن ها یک امر طبیعی است، اما قادر هستند که دوباره ساختار آن ها ترمیم شود. اگر حین استفاده کردن از بیسیم مشاهده کردید  که مشکلی برای آن وجود دارد، روی درست کردن آن تمرکز کنید.

نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید، این است که خودتان اقدام به درست کردن آن نکنید و حتما به یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید. زیرا برای درست کردن این وسیله، نیاز به تخصص است که هر شخصی این تخصص را ندارد.

توجه کنید که بیسیم خود را در صورت وجود مشکل در آن، به دست مراکزی که غیر حرفه ای و غیر تخصصی هستند، نسپارید. اگر دستگاه به صورت غیر اصولی تعمیر شود، ممکن است باعث خرابی بیشتر در ساختار آن شود. همینطور انجام این کار ممکن است هزینه تعمیر کردن دستگاه را افزایش دهد.

بنابراین برای تعمیر کردن دستگاه خود، می توانید قبل از مراجعه به مراکز مختلف، تحقیقات لازم را در مورد شناسایی بهترین مرکز انجام دهید. مطمئن باشید سپردن بیسیم خود به افراد متخصص، می‌ تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

افزایش طول عمر بیسیم

سخن پایانی

بیسیم یکی از وسایل کاربردی است که در خانه های مختلف از آن استفاده می شود. افراد می توانند با عملی کردن راهکار های افزایش طول عمر بیسیم، در طولانی مدت از این وسیله استفاده کنند. همینطور در صورت خرابی آن این امکان برایشان فراهم است تا از افراد ماهر کمک بگیرند و دوباره آن را احیا کنند. یکی از سایت های خیلی خوبی که می تواند به تمامی سوال های مشتریان در زمینه بیسیم پاسخ دهد، سایت کاربردی الو بیسیم است.

این سایت به گونه ای طراحی شده است تا مشتریان بتوانند در هر جایی که هستند، به صورت اینترنتی سوالات خود را از مشاوران و کارشناسان فروش بپرسند.

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.

    چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

    وارد سایت بشوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

    میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

    بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

    می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

    تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

    شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 2 روز مشتریان معمولی و 7 روز مشتریان پلاس و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.